tirsdag 18. desember 2012

Utplassering Jysk

Dag 1: Ble kjent med butikken. Spesielt hvor interiøret i butikken er plassert. Ryddet i møbler, satt på plass ordentlig og pent. Fikk et skjema som jeg leste nøye igjennom for å kunne litt om møbleringsmåter osv. Dag 2: Jeg fant et miljø som skulle endres. Jeg gikk fra natur/grønt til blått og sølv. Dekor skulles endres. Farger/materialer osv. Det ble satt på plass nye varer. Dag3: Lærte litt om systemet bak kasa og hjalp kunder. Senere lære jeg også hvordan jeg skulle kjære voksduk. Det var litt vanskelig i til å begynne med. Dag 4: Pakket ut varer og satt dem på plass. Endret prislapper senere som skulle skiftes med de gamle. Dag 5. Ryddet varer i hyller, slik at det skulle se pent ut. Sto av og til i kassen og vasket resten av dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar